آواکس با کامپیوتر
 
Avacs chat
درباره وبلاگ


سلام,خوش آمدید این وبلاگ برای کسانی ساخته شده که درباره آواکس اطلاعاتی ندارند و نمی دانند که چطور با گوشی خود چت کنند.
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 21 تير 1390برچسب:, :: 19:7 ::  نويسنده : Aям!и 2@fм

ورود و ثبت نام:

 لطفا http://chat.avacschat.com یا http://chat.avacschat.ru نسخه وب چت زنده برای باز کردن. پس از نسخه وب باز ، این سایت به شما برای نام کاربری و رمز عبور بپرسید. اگر شما از کاربران موجود زنده چت ، سپس نوع نام کاربری ، کلمه عبور و کد captcha برای ورود به نسخه وب چت زنده.














 

اگر شما کاربر جدید کلیک کنید و سپس بر روی "کاربر جدید" ، انتخاب نام نیک خود ، قرار داده است رمز عبور خود را دو بار ، نوع کد captcha (ترک "مراجع ازت" خالی اگر شما نمی خواهید کسی را ارجاع می شود) و دکمه ارسال را فشار دهید به جدید خود را AVACS گفتگوی زنده شناسه.












 


 

اطلاعات عمومی:

شما می توانید ببینید به چهار قسمت از صفحه ، وجود دارد -- بالا ، چپ و راست و پایین پانل. شما گزینه های اتاق ، پرسشنامه و کاربر گزینه های موجود در بالای صفحه در بر داشت. اسب تند رو حرکت خود را به گزینه های برتر -- "اتاق" ، "منو" و یا "کاربران" برای باز کردن منو استفاده کنید. در پنل سمت چپ و راست ، در اینجا خواهد شد این گزینه ها / دسته ها -- لیست اتاق چت (بالای 10 اتاق ، اتاق های کشور ، اتاق های عمومی ، اتاق خصوصی ، اتاق ها و اتاق های مورد علاقه خود را) ، کی آنلاین هست / در اتاق ، دعوت کاربران ، مدیران ، کاربران خوانده تنها ، تماس با کتاب ، لیست سیاه / لیست بیمحلی ، SuperModerators و آمار.شما همه گزینه ها در ابتدا بعد از ورود می کنید.



شما باید گزینه های در دسترس خود را به سادگی کشیدن و رها کردن روش. شما از منوی بالای صفحه ، این را دوست دارند در بر داشت.دو رنگ از گزینه های موجود در "منو اتاق" و "گزینه کاربران" ، سیاه و سفید و خاکستری وجود دارد. سیاه و سفید به معنی -- آن را در پانل سمت چپ یا راست شده نمی اضافه نشده است و به معنی خاکستری -- این بوده است در حال حاضر در پانل سمت چپ یا راست اضافه شده است.فرض کنید شما نیاز به تماس با SuperModerators ، سپس فقط باز "گزینه کاربر" کلیک کنید و نگه دارید و "Supermoderator" و کشیدن آن به پانل سمت چپ یا راست صفحه وب و فایل خود را نگه دارید. شما قادر خواهد بود تا با SuperModerators از لیست اس ام که شما به پانل سمت چپ یا راست اضافه شده است.برای استفاده از نسخه جدیدی از وب آواکس گفتگوی زنده ، جاوا اسکریپت را فعال کنید مطمئن در مرورگر وب خود را قبل از استفاده کنید.







 



برای ارسال پیام به چت روم ، فقط شما را به نوع به پیام خود را در این جعبه (پایین صفحه) و سپس وارد کنید و یا مجازی را کلیک کنید را وارد کنید دکمه از سمت راست. شما می توانید تعداد زیادی از حرکت ، اضافهکردن افزودنی پذیری خود ، اضافه کردن لینک ، ارسال عکس ، صوتی و یا فیلم های فلش را به گپ زدن ، تغییر آواتار ، چت رنگی. به طور پیش فرض فقط آن دسته از چت روم در حال نشان دادن است که حداقل یککاربر آنلاین. اگر می خواهید برای دیدن همه ی اتاق های گفتگو در هر رده ، تنها با کلیک بر روی آیکون تنظیمات و سپس عبارت "اتاق با کاربران" را انتخاب کنید.  برای تمیز کردن اتاق چت پیام را ، با کلیک بر روی "اتاق تمیز" را انتخاب کنید. اگر می خواهید برای دیدن تاریخ و زمان پیامهای ارسال شده در اتاق چت ، به سادگی بررسی "نمایش تاریخ" را انتخاب کنید.




  

اتاق چت:
 باز "اتاق" منو از گوشه بالا سمت چپ اضافه کنید و به اتاق چت گروهها پانل سمت چپ یا راست. است شش چت گروهها اتاق در دسترس وجود دارد.  بالا 10 اتاق ، اتاق های کشور ، اتاق های عمومی ، اتاق خصوصی ، اتاق خود را (که در آن شما صاحب یک اتاق) و اتاق های مورد علاقه.  به عنوان تنظیمات پیش فرض ، شما قادر به دیدن فقط آن دسته از اتاق ها ، که دارای حداقل یک کاربر آنلاین. شما می توانید به اتاق خصوصی بدون دعوت نامه اتاق وارد نشود.  شما همچنین می توانید خود را توسط اتاق چت باز "اتاق" منو / دکمه ی "اتاق جدید" ساخت / قرار دادن هر نام و انتخاب دسته بندی و زبان. شما همچنین می توانید مواد اضافی مانند اضافه کردن پس زمینه ، ویرایش و موقعیت پس زمینه ، اضافه کردن و نوشتن یادداشتهای خوش آمدید قوانین اتاق. مطبوعات دکمه ذخیره -- گوشه بالا سمت راست پنجره پاپ آپ.


 


 
 

مدیران سوپر (اس م):

مدیران سوپر کاربران قدرتمند هستند. آنها قدرت را به ممنوعیت و یا برداشت خواندن وضعیت تنها به هر کاربر در هر اتاق چت.آنها می توانند روشن / خاموش ضد سیل حالت به هر اتاق چت. آنها می توانند اضافه یا حذف مدیران از هر اتاق. آنها کمک تمام کاربران. همه کاربران می توانند آنها را برای کمک بخواهد.شما می توانید آنها را در سوپر لیست مدیران در گزینه راهنما پیدا کنید.  مطبوعات 4 یا سمت چپ نماد را انتخاب کنید و کلید هفتم (از چپ به راست) از بالا و مطبوعات خوب برای باز کردن "راهنما" # :. باز "مدیران سوپر" لیست خود را برای دریافت کنید.

 












 

 


 


 


 

 

merchant:

تاجران هستند کیف فروشندگان و همچنین اداره یا سولفور موستارد بود. شما می توانید از کیف پول آنها از طریق راه بسیاری از انتقال پول است که آنها پشتیبانی می خرید. برای خرید کیف پول از آنها تاجر تماس است که از محلی شما / نزدیکترین منطقه است.  و همچنین در صورت تمایل به کمک به آنها را بپرسید.
 شما فقط می توانید مدیران فوق العاده در این لیست را ببینید.  آنها تاج قرمز به عنوان آواتار.

 

مشخصات:

 در گزینه پرسشنامه ، در اینجا همه از اطلاعات شخصی شما می باشد. شما می توانید نام مستعار خود را ، ویرایش قرار دهید و یا تغییر آدرس ایمیل ، تغییر رمز عبور ، جنس را انتخاب کنید ، آواتار انتخاب کنید ، کشور ، شهرستان ، نام ، نام خانوادگی ، روز تولد ، و در مورد خود شما.  شما همچنین می توانید عکس خود را به مشخصات خود را با کلیک کردن بر روی "به روز رسانی عکس" را فشار دهید ارسال کنند.  ویرایش پس از همه چیز ، لطفا با کلیک بر روی دکمه ذخیره را از گوشه بالا سمت راست پنجره این پرسشنامه. پس از ذخیره کنید ، با کلیک بر روی دکمه متقابل برای بستن این پنجره.








 


 


 


 


  

آمار:

 در آمار ، شما می توانید AVACS گفتگوی زنده اطلاعات سرور ، به بالاترین امتیاز از کاربر و ثبت و ضبط بالاترین کاربران آنلاین در اتاق چت.


 


 


 

 
سایر اطلاعات:

 

  رتبه اتاق :

همه اتاق چت از AVACS گفتگوی زنده در اتاق تنظیم رتبهدر اتاق چت منو ، آنجا شما می توانید بطور مستقیم در اتاق را وارد کنید.همه کسانی که هفت اتاق است با نمره بالا اتاق های گفتگو. شمامیتوانیدامتیازرای برای یک اتاق برای افزایش رتبه در اتاق چت. هر چت رتبه را کاهش اتاق 10 ٪ در هر روز از ارزش کل.

 

  آواتار :
آواتار خود را از گزینه پرسشنامه و یا پایین صفحه -- 5th انتخاب می توانید. آواتار شما نشان می دهد در درست
قبل از خود را نیک.

اطلاعات کاربر:

 
شما میتوانید کاربر ارسال پیام خصوصی دیگر, انتقال اشاره گر ماوس خود را به هر کاربر چه کسی
به
شما می خواهم
پیام خصوصی به فرستاده ، و بر روی دکمه سمت چپ ماوس.

منو ظاهر خواهد شد ، بر روی "پیام خصوصی" و شما شات دریافت این پنجره روی صفحه نمایش این
می خواهم.



شما در اضافه کردن بیش از حد حرکت می تواند به عنوان دوست منو اصلی چت روم کلیک چپ
room.From شما می توانید
 
ارسال پیام خصوصی به دیدن اطلاعات کاربر ، را کاربر عکس را مشاهده و اضافه کردن کاربر
به تماس شما کتاب یا لیست سیاه و سفید.


کاربر به لیست سیاه قرار دهید شما در صورت کاربر که نمی خواهید از پیام خصوصی.
شما هم در همه این گزینه بالا سمت چپ در گوشه ای از این پنجره پیام خصوصی1
پاسخ آیکون برای جعبه متن باز ، 2nd است برای اطلاعات کاربر ، 3rd برای کاربر در عکس
4th برای اضافه کردن کاربر به لیست تماس کتاب و یا سیاه







 









 

 

اتاق چت خصوصی:

شما می توانید یک اتاق چت خصوصی تا شما دعوت نامه از آن اتاق را ندارد وارد شود.  همچنین هیچ کس نمی تواند خصوصی اتاق چت بدون دعوت شما دسترسی داشته باشد.

کلیک کنید برای دعوت دیگر استفاده کنندگان از سمت چپ بر روی آنها اضافه کنید و به گزینه "دعوت". پس از شما آنها را اضافه کنید ، آنها می توانند دسترسی شما چت روم.

ببینید که چه کسی دسترسی دارد در اتاق ، باز "دعوت" از گزینه های منوی سمت چپ یا راست. اگر می خواهید پاک کنید دسترسی به برخی از خود ، شما می توانید به فهرست دعوت بروید ، سمت چپ کلیک کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 11357
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1

 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است |طراحی : پیچک